Clotify to platforma AD-TECH. Tworzymy ekosystem “fashion lovers”, mediów telewizyjnych i sklepów odzieżowych, w którym każda ze stron może zarabiać! Tak, każda :-)

PROBLEM TRADYCYJNYCH MEDIÓW

Stopniowe zmniejszanie budżetów reklamowych. Giganci tj. LPP czy Adidas już kilka lat temu wycofały wszystkie swoje budżety z telewizji.

PRZYCZYNA

Reklamodawcy nie dostrzegają już związku między reklamą w TV, a sprzedażą online.

ROZWIĄZANIE CLOTIFY

Aplikacja chce kierować ruch z programów telewizyjnych do sklepów detalicznych swoich partnerów. Jesteśmy pierwszą aplikacją na rynku europejskim, która umożliwia swoim użytkownikom kupowanie looków i ubrań gwiazd oglądanych w ulubionych programach telewizyjnych.



Korzystając z technologii Clotify, media telewizyjne zmieniają tradycyjny product placement w mierzalny kanał sprzedażowy dla swoich reklamodawców.

Sklepy odzieżowe mogą po raz pierwszy zmierzyć bezpośredni wpływ reklamy i product placement w TV na sprzedaż lokowanych produktów, oraz inspirować społeczność Clotify pięknymi stylizacjami, ułatwiając tym samym podjęcie decyzji zakupowych.

CLOTIFY TWORZY PROFILE PUBLICZNE CELEBRYTÓW!



Jako jedyna aplikacja w Polsce umożliwiamy śledzenie stylizacji celebrytów, a wkrótce również Twoich ulubionych postaci telewizyjnych oraz zakup dokładnie takich samych elementów garderoby, które mieli na sobie Twoi idole (copy-the-look). Przykładem jest chociażby Saszan. Gwiazda pojawia się w swoim najnowszym klipie „Zabierz mnie stąd” w kilku outfitach. Wszystkie z nich jej fani kupią za pośrednictwem Clotify.

Taki model zapewni stacjom telewizyjnym i markom odzieżowym zupełnie nowe źródło przychodów. Nie od dziś wiadomo, że te ostatnie wypożyczają swoje ubrania do programów telewizyjnych. Do tej pory nie było jednak możliwości zmierzenia tego, jak lokowanie produktu przekłada się na wyniki sprzedażowe. W mediach cyfrowych wszystko można policzyć, a w telewizji niestety nie. Clotify postanowiło to wykorzystać i zmienić tradycyjny product placement w mierzalny kanał sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej - “second screen”. Współcześnie i tak każdy ogląda telewizję ze smartfonem w ręku.

Model przychodów Clotify opiera się na 4 strumieniach:

1. Prowizja od kierowania ruchu z aplikacji do sklepów detalicznych naszych partnerów;
2. Płatne pozycjonowanie oferty w naszym second handzie;
3. Precyzyjnie ukierunkowane działania marketingowe naszej społeczności miłośników mody;
4. Sprzedaż danych behawioralnych naszym partnerom - dzięki Clotify możemy być z nimi na bieżąco, a dzięki temu dostosować do użytkownika aplikacji ofertę naszych partnerów.


Dzięki współpracy z Clotify:

1. stacje telewizyjne staną się wiarygodne dla swoich reklamodawców, ponieważ będą nowym kanałem sprzedażowym;
2. marki odzieżowe dostaną możliwość prowadzenia rzeczywistej sprzedaży za pomocą lokowania produktu w serialach, reality shows, talent shows, a nawet telewizji śniadaniowej.

Obecnie prowadzimy rozmowy zarówno z polskimi (TVN, ESKA TV, TVP), europejskimi (Pro7, Sat1, RTL), jak i amerykańskimi mediami (Comcast). Nasze negocjacje dotyczą wygenerowania zupełnie nowego źródła przychodów dla stacji telewizyjnych oraz przemiany tradycyjnego product placement w kanał sprzedażowy dla ich reklamodawców. Nasi potencjalni partnerzy, a szczególnie stacja TVP, są żywo zainteresowani projektem w kontekście serialu Rodzinka.pl, jednego z największych formatów serialowych w polskiej telewizji. Clotify może pomóc dostarczyć nowych przychodów z kontentu, który i tak jest już produkowany oraz brakującego ogniwa pomiędzy reklamą w TV, a faktyczną sprzedażą.




Jesteś zainteresowany współpracą?



Napisz do nas!


CLOTIFY – PIERWSZA APLIKACJA
UMOŻLIWIAJĄCA BEZPIECZNE ZAKUPY Z SECOND HANDÓW ONLINE



Clotify wprowadza płatności za pośrednictwem aplikacji, które faworyzują kupującego i dbają o jego bezpieczeństwo!

CZYM NASZ MODEL RÓŻNI SIĘ OD KONKURENCJI?

Znane dotychczas aplikacje służące do kupna/sprzedaży ubrań np. Vinted, umożliwiały użytkownikom jedynie kontakt ze sprzedawcą. Osoba, która chciała kupić dany ciuch musiała przelać pieniądze na nieznany numer konta bez możliwości odzyskania kwoty. To prowadziło do oszustw i wyłudzeń, których ofiarą padali użytkownicy. Model płatności w Clotify jest całkowicie bezpieczny i działa w 5 prostych krokach:

1. Kupujący klika w przycisk “zapłać” i zostaje przekierowany do platformy Dotpay, gdzie zrealizuje płatność.
2. Pieniądze trafiają do sprzedającego dopiero wtedy, gdy wyśle on kupującemu nr przesyłki.
3. Kupujący ma 14 dni na reklamację towaru od daty otrzymania zamówienia.
4. Kupując w Clotify nie zdarzy się sytuacja, w której sprzedawca nie wyśle opłaconej przez użytkownika paczki.

DLACZEGO TEN MODEL JEST TAK UNIKALNY?
Posłużmy się przykładem. Serwis Allegro również korzysta z płatności za pośrednictwem platformy Dotpay. Allegro mimo pobrania płatności i prowizji, nie trzyma na swoim koncie otrzymanych środków. Clotify postanowiło to udoskonalić.

1. Clotify ma do 14 dni na wysłanie należności za kupiony ciuch do sprzedającego.
2. W tym czasie wystawiany jest wirtualny paragon, za który pobieramy prowizję w wysokości 3%, aby w razie reklamacji móc oddać kupującemu pieniądze i nie być stratnym

PROGNOZY



Warto zaznaczyć, że wartość globalnego rynku odzieży nowej i używanej jest ogromna. Rynek detaliczny odzieży w Stanach Zjednoczonych aktualnie wynosi 187 mld dolarów, a e-handel odzieżą ma wartość 64 mld dolarów. Coraz większą popularnością cieszy się tam także rynek odzieży używanej. Nieużywane ubrania amerykańskich kobiet zalegające w ich szafach mają wartość 220 mld dolarów, a wyprzedaż tej odzieży w second handach online generuje aż 18 mld dolarów rocznie.

Badania pokazują jasno, że rynek odzieży używanej już w 2022 roku będzie wart 41 miliardów dolarów. Prognozy przewidują także że sprzedaż ubrań używanych do 2027 roku wyniesie aż 11% całego rynku modowego.



Oznacza to, że sprzedaż ubrań z tzw. drugiej ręki będzie generować większe dochody niż wszystkie, największe koncerny odzieżowe.

Clotify jest więc aplikacją, która idealnie odpowiada na rynkowe potrzeby konsumentów i pojawiające się trendy zakładające większe obroty generowane online. Clotify nie posiada na rynku europejskim żadnej konkurencji. Łączy w sobie nie tylko to, co kocha świat mody, ale także jest szansą:

1. dla producentów programów telewizyjnych: na pozyskanie reklamodawców, którzy będą chcieli lokować w nich produkty;
2. sprzedawców odzieży online: którzy zwiększą swoje obroty;
3. na dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanych odbiorców zainteresowanych modą: świadczy o tym m.in. nawiązanie współpracy z platformą ShopStyle.com.

NASZE OSIĄGNIĘCIA

1. 4 lata na rynku, trzecia odsłona aplikacji; 2. w 20014 roku byliśmy 4-tą najlepszą aplikacją lifestylową w Polsce tuż obok Allegro czy McDonald’s;
3. 31,000 wirtualnych szaf użytkowników;
4. Od 2016 roku 230,000 sesji naszych użytkowników ze średnim czasem 6 minut na sesje;
5. Ukończenie programu Akceleracyjnego ABC Silicon Valley w San Jose Kalifornia;
6. Wygrana w konkursie Next Media Accelerator;
7. Udział w Media Match w Amsterdamie (23-24 maja 2018);
8. Ukończenie akceleratora sektora tekstylnego Texinnova w Barcelonie (sierpień - grudzień 2018).

ZESPÓŁ

Zespół Clotify to grupa profesjonalistów z silną reprezentacją osób doświadczonych w używaniu nowoczesnych kanałów komunikacji.



Mikołaj Krzemiński

Prezes Zarządu

Nazywam się Mikołaj i jestem współzałożycielem oraz pomysłodawcą aplikacji Clotify. W 2006 roku jako pierwszy Polak uzyskałem tytuł licencjata na Eckerd College w USA. Następnie otrzymałem tytuł MBA na Uniwersytecie w Wisconsin oraz zostałem magistrem ekonomii na Uniwersytecie Łazarskiego w Warszawie. Swoją karierę rozpoczynałem od współtworzenia dwóch start up’ów: usługowego Rudys detailing oraz Getchniq Polska, który opiera się na handlu detalicznym kosmetyków samochodowych. Dzisiaj są to dwa prężnie rozwijające się biznesy generujące duże zyski.

Pierwsze mock-upy aplikacji przedłożyłem do produkcji w 2013 roku. Pamiętam pierwsze sukcesy aplikacji m.in. w 2014 roku byliśmy 4 najlepszą aplikacją lifestylową w Polsce, ale także i porażki, kiedy to w 2015 roku musieliśmy wycofać Clotify z rynku. Dzisiaj odpowiadam w spółce za rozwój jej strategii, prowadzę i nadzoruję realizację jej długoterminowych planów bezpośrednio związanych ze strategią aplikacji, organizuję pracowników do efektywnego wykonania powierzonych zadań, a także oceniam i monitoruję jej główne zagrożenia. Od 5 lat szukam rozwiązań, dzięki którym Clotify rozwinie się jeszcze lepiej. Brałem już udział m.in. w Texxinova, akceleratorze sektora tekstylnego oraz ABC ACCELERATOR w Dolinie Krzemowej.

Maciej Szurek

Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży

Cześć! Nazywam się Maciek i jestem współzałożycielem aplikacji Clotify. W teamie działam już od 2014 roku. Posiadam wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży w największych globalnych korporacjach (Mars, Volvo, Panasonic). Podczas pracy w firmie konsultingowej wykorzystywałem zdobytą wiedzę, doświadczenie i kontakty, zajmując się rozwojem marek, modelowaniem biznesowym, planowaniem strategicznym i zarządzaniem projektami międzynarodowymi. Działanie w zespole Clotify pozwala mi w pełni wykorzystać moje zainteresowania, predyspozycje i doświadczenie, czego z pewnością nie mógłbym robić, pracując na etacie.

Ewa Krzemińska

Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Hej! Jestem Ewa. Moda to moja pasja i jestem z nią związana już od 30 lat. Świetnie pamiętam czasy Pewexu i wyczekiwanie w kolejkach po nową parę jeansów. Na szczęście dzisiaj wszystko jest dużo prostsze m.in. dzięki aplikacjom mobilnym tj. Clotify. Od kilkudziesięciu lat prowadzę własną firmę zajmującą się promocją produktów z branży farmaceutycznej. Doskonale wiem jak zareklamować produkt m.in. na rynkach międzynarodowych: włoskim, hiszpańskim czy chińskim. Swoje doświadczenie przekazuję w Clotify. Moim zadaniem jest wspieranie całego zarządu w podejmowaniu ważnych decyzji i rozwiązywaniu skomplikowanych problemów.

PAWEŁ NIEPRZECKI

MENADŻER DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Witam! Jestem Paweł i do zespołu Clotify dołączyłem we wrześniu 2018 roku. Dotychczas moja kariera zawodowa była ściśle związana z pozyskiwaniem kluczowych klientów oraz ich utrzymaniem, sprzedażą i weryfikacją dokumentów. Miałem możliwość pracować m.in. z takimi firmami jak ICP Polska czy Bank Pekao S.A. W Clotify zajmuję się również kontaktem z markami odzieżowymi i nawiązywaniem z nimi współpracy. Dotychczas dzięki moim staraniom w Clotify użytkownicy mogą odnaleźć i kupić ubrania takich marek jak L37, Diamante Wear, Missu czy Szachownica, a z czasem będzie ich coraz więcej.

BRUNO OMEROVIC

DYREKTOR TECHNICZNY

Cześć! Tutaj Bruno. Znasz Personal.com? To jeden ze start up’ów, który miałem przyjemność rozwijać jako wiceprezes. Projekt zrobił zawrotną popularność i zarobił blisko 27 milionów dolarów, a w 2017 roku wykupił go Digi.me, czyli platforma umożliwiająca zebranie wszystkich danych z różnych aplikacji w jednym miejscu. Dla Clotify pracuję od niedawna jednak uważam, że to kolejny ze start up’ów z ogromnym potencjałem. W spółce zajmuję się optymalizacją usług zewnętrznych i ich nadzorem informatycznym. Wykonuję również diagnostykę serwerów, ich konserwację oraz adaptację, a także zapewniam bezpieczeństwo aplikacji i jej zasobów IT.

MAGDA BROKOWSKA

PRODUCT OWNER

Cześć tutaj Magda! W Clotify zajmuję się ulepszaniem aplikacji, planowaniem jej rozwoju i dbaniem o potrzeby użytkowników. W branży IT pracuję już blisko 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywałam nadzorując projektowane skomplikowanych systemów informatycznych do obsługi szpitali i przychodni dla Atende Medica. Pracowałam również przy tworzeniu aplikacji mobilnych dla takich firm jak Cyfrowy Polsat czy Polkomtel.

VIET HOANG NGUYEN

DORADCA ZESPOŁU TECHNOLOGICZNEGO

Cześć! Od ponad 15 lat pracuję w branży IT. Zdobywałem swoje doświadczenie m.in. przy rozwoju sztucznej inteligencji, platformach do odtwarzania muzyki i filmów online oraz badaniach marketingowych. Najważniejszymi projektami, które miałem przyjemność współtworzyć są: IPLA, MUZO, MegaPanel czy KATZ. Praktyczna wiedza na temat wszystkich aspektów tworzenia oprogramowania i jego wdrożenia pozwala mi każdego dnia usprawniać działanie aplikacji Clotify, dla której pracuję od 2015 roku.

KASIA URBANOWSKA

DYREKTOR DS. SOCIAL MEDIA

Dzień dobry! Nazywam się Kasia i w Clotify działam już od 2 lat. W zespole jestem odpowiedzialna za promocję zakupów z tzw. drugiej ręki przez Clotify. Uważam, że to właśnie w second handach tkwi ogromny potencjał. Aktualnie głównym celem moich działań w spółce jest zwiększenie ilości transakcji w aplikacji. Wraz z zespołem, który nadzoruję, dążymy do tego poprzez dalsze budowanie second handu.

MAŁGORZATA DŻUS

DYREKTOR OPERACYJNY

Cześć tu Małgorzata! W Clotify odpowiadam za wizualizację wartości marki oraz spójności brandingowej, a także strategię komunikacji - w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy zbudowałam 22-tysięczne konto Clotify na platformie TikTok. W ostatnim roku wzięłam udział w konferencjach: YPO The Business of Luxury NYC 2018, YPO EDGE Singapore 2018: CHALLENGING GLOBAL LEADERS TO DEFY CONVENTION.

NATALIA HERMAN

MENADŻER DS. SOCIAL MEDIA

Hej! Jestem Natalia i od 5 lat prowadzę znanego bloga modowego (www.nathalieehermaan.blogspot.com). W Clotify jako manager ds. social media tworzę posty na fanpage aplikacji, zajmuję się reklamą spółki w mediach społecznościowych, ale także pozyskuję jej nowych użytkowników i zachęcam do zakupów z drugiej ręki, przekonując, że te dzięki Clotify mogą być bezpieczne. Aktualnie pracuję nad tym, aby Clotify stało się w Polsce jedną z największych społeczności modowych. W przyszłości planuję z kolei rozwinąć outlet aplikacji. Zdobyte wcześniej doświadczenie przy organizacji sesji zdjęciowych, krótkich klipów i teledysków pozwala mi jak najprecyzyjniej zaplanować działania, dzięki którym aplikacja rozwinie się jeszcze bardziej.

KLAUDIA BORYCKA

COPYWRITER

Cześć ;) Jestem Klaudia. Ukończyłam filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim, a modą interesuję się odkąd pamiętam. Postanowiłam połączyć pasję ze swoim wykształceniem i od 2 lat piszę artykuły modowe dla tak znanych firm jak Ceneo, Domodi, a od niedawna również Clotify. W aplikacji pracuję nad redakcją treści, tworzeniem artykułów branżowych czy prowadzeniem bloga aplikacji oraz profilu Shopstyle w aplikacji.

ZOFIA OWCZARCZYK

PROJEKTANT GRAFICZNY

Hej! Jestem Zosia. Modą zajmuje się już od 8 lat. Swoje doświadczenie w tej branży zdobyłam podczas pracy przy międzynarodowych wydarzenia modowych. Na początku kariery próbowałam swoich sił także jako stylistka. W Clotify prowadzę profil aplikacji na Instagramie, a także zajmuję się jej stroną graficzną. Praca w teamie Clotify daje mi ogromną satysfakcję, a przede wszystkim pozwala zdobyć doświadczenie w obszarze marketingu internetowego. Oprócz tego jestem kupcem mody i głównym projektantem graficznym w berlińskim OUKAN CONCEPTSTORE oraz stylistką w duecie KITSCHGIRLS.

MEDIA O NAS




Jesteś zainteresowany współpracą?



Napisz do nas!

Clotify

Przeglądaj ponad 150 000 ubrań i rozwijaj swój indiwidualny styl pośród tysięcy inspiracji.

     

Clotify S.A.
Senatorska 2 - Working
00-075 Warszawa
REGON: 380265557
NIP: 5252750884
KRS: 0000732592

biuro@clotify.com

Your message has been sent. Thank you!